Młodzieżowy Telefon Zaufania

t22 635 93 92

Każdy piątek, 16.00-20.00

żółte ślady na bieliżnie

2 wpisów / 0 nowych
Ostatni wpis
wera123
żółte ślady na bieliżnie

Witam
od roku biorę tabletki antykoncepcyjne teraz jestem w 2 opakowaniu nowych tabletek zaczynałam od sidretelli 20 a zostały mi zmienione na vibin mini/
po pierwszym opakowaniu vibin dostałam normalnie krwawienie tak jak zawsze ale niepokoi mnie to że od około 2 miesięcy zostają mi na bieliźnie biało-żółte upławy które wysychają później ,ponadto odczuwam ból przy ujściu pochwy po stosunku pomimo nawilżenia , z jednej strony gdzieś przeczytałam że może być to infekcja ale z drugiej mam trochę obawy że mogą to być objawy ciąży , biorę tabletki regularnie i zawsze miałam krwawienie w przerwie 4-5 dnia odstawienia
proszę o odpowiedź

Marta Zielińska
Obrazek użytkownika Marta Zielińska
Witaj,

Witaj,

to nie są objawy ciąży, prędzej infekcja. My nie jesteśmy w stanie zdiagnozować Cię przez Internet, wybierz się do ginekologa.

pozdrawiam,

Marta - edukatorka seksualna grupy Ponton

Porada wolontariuszy Pontonu nie zastąpi porady lekarza bądź innego specjalisty. Edukatorzy Pontonu nie mają wykształcenia medycznego, a ich porady mają jedynie charakter informacyjny.

Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz

JAK UZYSKAĆ POMOC OD EDUKATOREK/-ÓW PONTONU?

NAJNOWSZE TEMATY NA FORUM

Nasi grantodawcy

X